29 Januari 2011

hujan hujan dan hujan. :')

sejak satu dua tiga menjak nie asek hujan je.. sedih, happy semua adelah! haha. SYUKUR! :') tapi bile hujan.ssume tak dapat buat! sebab ape?? sebab hujan lah! kau giler nk buat keje dalam hujan? sambar petir baru tau! HAHA. tapi nasib kita sentiasa baik kan?kalau kt afrika ey ey tu.haha. takde pun hujan. HA!DENGA AKU NK CITE NIH!  semalam! aku tengok cite Qaisy & Laila. haha.. heyyyyy... cite tu best sangt sebenanye. memang lah cite dah lame.tapi baru semalam aku tengok dengan penuh penghayatan! peh! tapi takde lah sampai aku sobb sobb kan?? haha.. aku suka OST cite nie! nak denga??
click kat situ.kua lah die.haha.kalau lah rajin.boleh denga.lagu die mcm dakwah jugaklah. :)
bile aku tengok cite tu.aku terfikir.mcm mana kalau KITE hidup cmtu?? bolah tak?? kau tau! dorg makan roti mcm mkn nasi.sedihnye aku.kite kt sini.kalau mkn roti pn.memilih! kalau tak sedap. BUANG! :/
                          Go to fullsize image 
                         takde hati perut langsung!

                         Go to fullsize image
             jahat!kau tunggu balasan kau kat akhirat nanti!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan