29 Januari 2011

IMEJ AKAN DATANG! DOAKAN. :")

pada satu hari! time tu aku tengah mkan..makan dan makn.aku tertibeee..mengelamun dan berkhayal.nk tau khayalan nye ape?? hmm..mari sini ank ank! HAHA. mak aku beli jus mate tuk aku.tau jus mate??Go to fullsize image

* nie jus mate 5 tu! dr. Rozmey bagai tu. :)

mase makan tu kan.aku terfikir. azam aku kalau aku 'THIN' atau 'SMALL' aku nak bertudung. full time!
 maksud aku  nak pakai tudung lah.takde lah free free hair lagi.. tapi tu hanya azam. INSYAALAH..akan tercapai. doa doa kan lah. :')   
misti ada cakap cm nie.
      
      * kenapa kau nak pakai tudung pain??

      * kan cantik kalau kau kurus.tapi tak yah pakai tudung?
     
      *kenapa azam baru kena pakai tudung? takde lain ke??

JAWAPAN NYE..
1. aku ke kau yang nak pakai nie?

2. kesah pulak kau kalau aku pakai tudung??

3. jangan sibuk lah kau.aku nak berubah.kau support jelah aku. baikk?? :')

 hahah.konpem soklan soklan tu akan keluar di bibir kawan mawan aku.. tunggu jelah..........
                      
       * nie pic time raye.aku pakai shawl saje.hehe..
                    around 2 years ago kut.
       * baju kurung nie pn tah kmana.hilang! :'
       * nie pic last year.kt dalam bas. city liner! (promot sikit)
              aku baru balek dr mid..letih letih pun.boleh lagi nih! :D
                      * this is the shot ! ;)



*nie dekat lui barat.last year jugak kut.
*time nie kat dalam kete.
*bapaklah panas aku tunggu dorg nk abes phimpunan.hoish! :/


   p/s : nie pic aku bertudung.mungkin lepas nie berlainan.mungkin lah! tak tau lagi kan? doakan aku berjaya! 
                                                                    c(:                                                                              

Tiada ulasan:

Catat Ulasan